Sint Franciscus Gasthuis Rotterdam

Compliment, suggestie, klacht

Wij willen graag weten wat er bij onze patiŽnten leeft. Dankzij uw compliment, suggestie of klacht kunnen wij de zorg- en dienstverlening aan u en anderen verbeteren.

Compliment

Bent u tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment achterlaten voor een van onze medewerkers of afdelingen? Dat waarderen wij zeer. Als u via dit formulier het compliment achterlaat, zorgen wij ervoor dat het compliment bij de juiste persoon/afdeling terecht komt.

Franciscus Vriendenfonds
U kunt uw tevredenheid ook uiten door Vriend te worden van het Franciscus Vriendenfonds. Vanaf drie euro per maand helpt u al mee om het verblijf voor patiŽnten in het Sint Franciscus Gasthuis aangenamer te maken. Klik hier voor meer informatie.

Suggestie

Heeft u een suggestie of tip om onze zorg en/of dienstverlening te verbeteren? Dan horen wij dit graag van u via dit formulier.

Klacht

Bent u niet geheel tevreden over de gang van zaken of signaleert u dat het beter kan? Neem dan bij voorkeur contact op met de arts of medewerker die uw onvrede heeft veroorzaakt of met de leidinggevende van de afdeling. Lost dit uw probleem niet op of vindt u het prettiger om met een andere persoon over uw klacht te spreken? Dan kunt u contact opnemen met de cliŽntvertrouwenspersoon. Vul hiervoor dit contactformulier in. De clientvertrouwenspersoon neemt zo snel mogelijk contact op. Op werkdagen kunt u de cliŽntvertrouwenspersoon ook telefonisch bereiken via 010 - 461 6701 of 010 - 461 6276. In deze folder leest u meer over onze klachtenprocedure.

Print deze pagina Print deze pagina
 

Cookiemelding

Deze website van Franciscus Gasthuis & Vlietland maakt gebruik van cookies. Lees meer hierover in onze disclaimer

Ik sta de cookies toe Nee, liever geen cookies